۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۰۸۳۳

جشن انتخابات در دارالعباده| عبادتی از جنس حضور یزدی ها

جشن انتخابات در دارالعباده| عبادتی از جنس حضور یزدی ها
مردم و مسؤولان دیار دارالعباده از اولین ساعات برگزاری انتخابات با حضور در شعب اخذ رأی همگام با رهبر معظم انقلاب رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم دیار استان یزد که از اولین ساعات صبح امروز در دعای ندبه در جای‌جای این دیار شرکت کرده بودند با امام عصر خود پیمان بستند که با حضور منسجم خود در انتخابات در روزی که به نام اوست با تبعیت از نائب برحقش پای صندوق رأی حاضر شوند تا اندوه از دست دادن مالک اشتر رهبر و سرباز امام زمان (عج) را از چهره رهبر و امام زمان بزدایند و لبخند بر چهره امام و رهبرشان بنشانند.

خبرنگاران همه پای‌کار آمده‌اند و با حضور در ستاد انتخابات استان یزد از لحظه‌لحظه شروع انتخابات تا پایان برگزاری را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

مجریان و خبرنگاران صداوسیما در رسانه ملی هم از قبل از آغاز رأی‌گیری در رادیو، تلویزیون با برنامه پخش مستقیم «حماسه حضور» و بخش‌های خبری در کنار مردم حضور دارند و بابیان مطالب حماسی به شکوه فضای انتخابات می‌افزایند.

شبکه سیمای تابان یزد با حضور دو مجری توانمند ازجمله سید عباس گل رسان و محسن فلاح در حال اجرای زنده و پخش تصاویر زنده از مردم در اقصی نقاط استان هستند.

د رادیو نیز خانم دهقان پور از مجریان توانمند و همکارش در حال اجرای پخش مستقیم گزارش‌های همکاران گزارشگر رادیو از مناطق مختلف استان و مسجد روضه محمدیه پایگاه انقلاب اسلامی دارالعباده هستند.

تصاویر زنده از مسجد روضه محمدیه حضور مردم و مسؤولان ازجمله استاندار یزد را در صف انتخابات نشان می‌دهد و هم‌اکنون آیت‌الله ناصری به مسجد روضه محمدیه وارد شد و مدارم خود را برای اخذ رأی تحویل داد.

آیت الله ناصری یزدی رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد پس از طی مراحل قانونی برای رأی دادن و پس از مصاحبه با صدا و سیما رأی خودر ا به صندوق انداخت.

بیش از 700 هزار نفر در استان یزد واجد رأی دادن هستند که رأی اولی های استان یزد قریب به 40 هزار نفر اعلام شده است.

استاندار یزد رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار یزد و نماینده دولت در برگزاری انتخابات استان یزد از ساعت اولیه انتخابات شهر یزد در پایگاه انقلاب و مسجد روضه محمدیه حضور یافت.

وی با ایستادن در صف طولانی رأی‌دهندگان در این شعبه اخذ رأی با دادن مدارک خود به مجریان صندوق رأی همچون مردم رأی خود را به صندوق انداخت و سپس در یک مصاحبه تلویزیونی با مردم سخن گفت.

گفتگوی آیت‌الله ناصری یزدی با مردم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار کرد: الحمدالله همه دارند به‌پای صندوق رأی می‌آیند و ما هر چه جلوتر می‌رویم و هر چه انقلاب استقامتش و مقاومتش بیشتر می‌شود در مقابل استکبار جهانی استقلال و عزت خود را حفظ می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم خواستار تقویت نظام و قدرت دینی و استقلال کشور هستند و می‌خواهند بنده خدا باشند و در صراط مستقیم باشند.

گفتگوی استاندار یزد در پای صندوق رأی با مردم

استاندار یزد در گفتگوی زنده تلویزیونی پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: می‌خواستم در مسجد روضه محمدیه رأی بدهم و وارد صف شدم و دقایقی معطل شدم و برایم حضور مردم در ساعات اولیه اخذ رأی دلپذیر بود.

وی افزود: قبل از شروع ساعت برگزاری از چند شعبه اخذ رأی شهرستان تفت بازدید کردم و امیدوارم مردم استان حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات